الاثنين، 11 يناير 2010

راحه...

                                 

في يوم صحيت حاسس براحة و صفا الهم زال و الحزن راح و اختفي خدني العجب و سألت روحي سؤال أنا مت ؟ و لا وصلت للفلسفة  ..عجبي !!!
ده فعلا احساسي النهارده يمكن ماحسيتهوش من فتره كبيره
بقيت اقلب في المدونه لاقيتني كنت كئيبه اوي  ، ياااه انا استحملتني ازاي كده
قررت النهارده  اول ماصحيت من النوم ادي عقلي اجازة 
ايوة ماتستغربوش اجازة
ماهو التفكير ده هو الي مبوظني نفساويا ، بس ناويه الاجازة تطول شويه
اصلي  بصراحه مش مستعده ارجع كئيبه تاني
ياسااااتير عليا دانا كنت كئيبه  موووت   ، مين دي  واحده تانيه (:
بس  النص التاني ده  شكله صحي فاجأه بعد ما كان نايم
اتمني ان يدوم الاحساس ده  طويلا فتره 
لاني فعلا كنت واحده تانيه
يلا  اشوفكم علي خير
وتكون الحجات الي جايه  سعاده مش كئابه تاني
انتم وحظكم بقي D:

هناك تعليقان (2):

  1. كلام جميل وكلام معقوووووول مقدرش اقول حاجه عنه

    ردحذف
  2. حبيبتي ربنا يخليكي ليا ويديم علينا نعمه الصداقه
    طبعا انتي عارفه جناني

    ردحذف